Κριτήρια αναζήτησης: Μεσάζοντες τουρισμού
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μεσάζοντες τουρισμού Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΜΑΖΟΚΟΠΑΚΗ, ΟΛΓΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η διανομή των τουριστικών προϊόντων πραγματοποιείται μέσω των καναλιών διανομής, τα οποία παίζουν καθοριστικό ρόλο στην οικονομική επιβίωση των τουριστικών επιχειρήσεων. Το τουριστικό προϊόν, το οποίο είναι άυλο, δηλαδή αφορά παροχή υπηρεσίας, μπορεί να αγοραστεί από τον δυνητικό πελάτη είτε με απευθείας πώληση είτε μέσω των καναλιών διανομής ή αλλιώς τους μεσάζοντες. Για την επιλογή του καναλιού ...