Κριτήρια αναζήτησης: Μείγμα μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μείγμα μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Marketing Plan for a Tourist Destination. Case study: Prefecture of Heraklion, Crete [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ανέκαθεν, ο τουρισμός αποτελούσε και αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Αναμφισβήτητα, χαρακτηρίζεται ως κύριος μοχλός ανάπτυξης μιας χώρας, καθώς ενισχύει όλους τους τομείς παραγωγής, μεταβάλλει τα κοινωνικά δεδομένα και βοηθάει, ιδιαίτερα, στην περιφερειακή και τοπική της ανάταση. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η Ελλάδα, και ειδικότερα ο νομός Ηρακλείου Κρήτης, υπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing Planning and educational programs' communication strategy: The case of "Casa Parlante" museum in Corfu town [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Μαρίνη, Ελευθερία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι πολιτιστικοί οργανισμοί, και συγκεκριμένα τα μουσεία, τα τελευταία χρόνια έχουν αντιληφθεί τη σημασία του μάρκετινγκ και του σχεδιασμού επικοινωνιακής στρατηγικής προκειμένου να καταστούν βιώσιμοι στην εποχή της οικονομικής κρίσης. Πολλά μουσεία στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα υιοθετούν τις αρχές του μάρκετινγκ προσαρμόζοντάς τες στο πολιτιστικό τους έργο ώστε να εκπληρώσουν τους σκοπούς και...