Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μείγμα Κοινωνικού Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Marketing as an Approach to a Planned Social Change [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-2-2023
ΖΩΗ ΜΗΤΣΙΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Με αυτή τη διπλωματική εργασία σκοπός είναι να διερευνηθούν τα πολλαπλά οφέλη των προγραμμάτων του κοινωνικού Μάρκετινγκ με σκοπό την προώθηση και υιοθέτηση ωφέλιμων κοινωνικών ιδεών. Επιχειρείται στην εργασία να διερευνηθούν στενότερα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κοινωνικού Μάρκετινγκ και οι διάφορες πτυχές των αποτελεσμάτων του μέσα από παραδείγματα, παρά η αποστασιοποιημένη, στατική μελέτη τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Marketing planning for Social Enterprises [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-07-2022 [2022-07-23]
Ξενογιαννάκη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Mάρκετινγκ είναι η δραστηριότητα, το σύνολο των θεσμών και οι διαδικασίες που σχετίζονται με τη δημιουργία, την επικοινωνία, τη διανομή και την ανταλλαγή αγαθών, υπηρεσιών, ιδεών, που έχουν αξία για τους πελάτες, τους συνεργάτες και την κοινωνία γενικότερα. Ο βασικός στόχος του μάρκετινγκ είναι οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Στην περίπτωση των κοινωνικών επιχειρήσεων η εφαρμογή των ιδεών και τεχνι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Recording the Social Marketing Strategy of Social and Solidarity Economy Enterprises and contractual enterprises. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-03-2021 [2021-03-20]
Εμετζίδου, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Το Κοινωνικό Μάρκετινγκ χρησιμοποιεί μεθόδους και τεχνικές ίδιες με αυτές του εμπορικού Μάρκετινγκ, με σκοπό να μελετήσει και να εφαρμόσει προγράμματα, που είναι σχεδιασμένα για να φέρουν κοινωνικές αλλαγές, τόσο σε συλλογικό, όσο και σε ατομικό επίπεδο. Η στρατηγική του Κοινωνικού Μάρκετινγκ διαμορφώνεται στη βάση 8 παραμέτρων, των 8 P’s του μίγματος Κοινωνικού Μάρκετινγκ: του προϊόντος (Product...