Κριτήρια αναζήτησης: Μαρκοβιανές αλυσίδες
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μαρκοβιανές αλυσίδες Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Availability modeling and Analysis of a health care system [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-05-2020 [2020-05-31] Συγγραφέας: Μανδαλίδης, Αναστάσιος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Η ποιότητα παροχής υπηρεσιών υγείας σε μία σύγχρονη και ανεπτυγμένη χώρα είναι μείζονος σημασίας στις μέρες μας. Ωστόσο η οικονομική κρίση, με άμεσο αντίκτυπο τον περιορισμό των πόρων (υλικών και ανθρώπινων), έχει επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα των συστημάτων παροχής υπηρεσιών υγείας. Η θεωρία ουρών, πέραν του μεγάλου επιστημονικού ενδιαφέροντος, έρχεται να δώσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Modelling an Inbound marketing funnel: Which is the model that best describes the behaviour and the impact of the nurturing variables affecting the conversion rate of leads to customers at each stage of the funnel? [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Ψαθόπουλος, Πέτρος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Inbound marketing is considered a modern way of acquiring potential customers by creating relevant content to a specific business domain and to potential customers in that domain. Companies that select Inbound marketing as their marketing and sales promotion tool, set up a scalable marketing engine which works as a “funnel” that converts “unsuspected” viewers into customers by nurturing them and ...