Κριτήρια αναζήτησης: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης - εξυπηρέτηση πελατών - μάρκετινγκ - Aegean Airlines
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης - εξυπηρέτηση πελατών - μάρκετινγκ - Aegean Airlines Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «Marketing and customer service through social media: The case of Aegean Airlines-Aegean Airlines» [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: ΜΑΓΓΙΝΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται πλέον ως ευκαιρία εμπλοκής και αλληλεπίδρασης της εταιρείας με τους πελάτες-καταναλωτές. Οι εμπλεκόμενοι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα να μοιράζονται τις πληροφορίες άμεσα μέσω των ψηφιακών κοινοτήτων και να τις προωθούν με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα ψηφιακό περιβάλλον στο οποίο οι εμπλεκόμενες εταιρείες θα πρέπει να...