Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης / Social Media
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The exploitation of Social Media as a tool for the marketing of organizations and sports tourism service companies [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Παπαϊακώβου, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση του ρόλου που διαδραματίζουν τα Social Media ως εργαλείο μάρκετινγκ οργανισμών και επιχειρήσεων παροχής αθλητικών τουριστικών υπηρεσιών. Ο Αθλητικός Τουρισμός παρέχει αυθεντικές βιωματικές εμπειρίες μέσω της συμμετοχής σε αθλητικές δραστηριότητες ή και της θέασης αθλητικών γεγονότων, με τα Social Media να ενισχύουν το ρόλο τους ως εργαλείο διάχ...