Κριτήρια αναζήτησης: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), Τουρισμός, Μάρκετινγκ, Προώθηση, Καταναλωτική Συμπεριφορά
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media), Τουρισμός, Μάρκετινγκ, Προώθηση, Καταναλωτική Συμπεριφορά Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Social Media: The Modern Perception of Product Promotion in the Tourism Industry" [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΠΗΔΙΑΚΗΣ, ΣΤΑΥΡΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου (Web) κατά την τελευταία 30κονταετία, γέννησε μεταξύ άλλων και τον ψηφιακό κόσμο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media). Η υψηλή δημοτικότητά τους και η ικανότητα επηρεασμού της καταναλωτικής συμπεριφοράς, των αναγκών, του life style κλπ των χρηστών τους, δημιούργησε την ανάγκη της μελέτης τους μεταξύ άλλων, ως σύγχρονα εργαλεία προβολής και προώθησης των...