Κριτήρια αναζήτησης: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ)
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication Policy and Promotion of Cultural Festivals using New Technologies [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2024 Συγγραφέας: ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΩ ΦΙΛΙΠΠΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Μέσω της παρούσας εργασίας παρουσιάζεται η ανάγκη ύπαρξης επικοινωνιακής πολιτικής για την προβολή, προώθηση και ανάδειξη των Φεστιβάλ και των δράσεων τους. Παρουσιάζονται όλα τα διαθέσιμα μέσα και εργαλεία που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία και αναλύεται  η συμβολή τους στην προσέλκυση και ευαισθητοποίηση του κοινού. Θα εξεταστούν τo Φεστιβάλ Κινουμένων Σχεδίων Animasyros και το Παιδικό Φεσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: VISUAL COMMUNICATION AND SOCIAL MEDIA: THE IMPORTANCE OF VISUAL COMMUNICATION IN SOCIAL MEDIA. HOW AND TO WHAT EXTENT SOCIAL MEDIA INFUENCE MODERN VISUAL COMMUNICATION? [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-9-2023 Συγγραφέας: ΑΡΓΥΡΩ ΔΡΑΚΟΥΛΑΚΗ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) είναι στενά συνυφασμένα με την καθημερινότητα των ανθρώπων. Η οπτική επικοινωνία είναι κυρίαρχη σε όλες τις πλατφόρμες ΜΚΔ. Στην παρούσα εργασία θα αναλυθούν οι πλατφόρμες που χαρακτηρίζονται αμιγώς ως ΜΚΔ : Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, LinkedIn, Snapchat. Αρχικά θα εξεταστεί ο οπτικός σχεδιασμός και η οπτική σύνταξη των πλατφορμών για να παρουσιαστούν ο...