Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ)
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication Policy and Promotion of Cultural Festivals using New Technologies [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2024
ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΩ ΦΙΛΙΠΠΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Μέσω της παρούσας εργασίας παρουσιάζεται η ανάγκη ύπαρξης επικοινωνιακής πολιτικής για την προβολή, προώθηση και ανάδειξη των Φεστιβάλ και των δράσεων τους. Παρουσιάζονται όλα τα διαθέσιμα μέσα και εργαλεία που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία και αναλύεται η συμβολή τους στην προσέλκυση και ευαισθητοποίηση του κοινού. Θα εξεταστούν τo Φεστιβάλ Κινουμένων Σχεδίων Animasyros και το Παιδικό Φεσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
VISUAL COMMUNICATION AND SOCIAL MEDIA: THE IMPORTANCE OF VISUAL COMMUNICATION IN SOCIAL MEDIA. HOW AND TO WHAT EXTENT SOCIAL MEDIA INFUENCE MODERN VISUAL COMMUNICATION? [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-9-2023
ΑΡΓΥΡΩ ΔΡΑΚΟΥΛΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) είναι στενά συνυφασμένα με την καθημερινότητα των ανθρώπων. Η οπτική επικοινωνία είναι κυρίαρχη σε όλες τις πλατφόρμες ΜΚΔ. Στην παρούσα εργασία θα αναλυθούν οι πλατφόρμες που χαρακτηρίζονται αμιγώς ως ΜΚΔ : Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, LinkedIn, Snapchat. Αρχικά θα εξεταστεί ο οπτικός σχεδιασμός και η οπτική σύνταξη των πλατφορμών για να παρουσιαστούν ο...