Κριτήρια αναζήτησης: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης,Social media
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης,Social media Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of social media on tourist behavior. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Μουμούρη, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Διανύουμε μια εποχή που η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει δημιουργήσει μια ψηφιακή πολιτεία των Social media στα οποία έχουν πρόσβαση πάνω 1 δις χρήστες. Λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητας τους και την δυνατότητα τους να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν, δημιουργήθηκε η ανάγκη να μελετηθεί και να ερευνηθεί η τάση αυτή στο πεδίο του Μάρκετινγκ. Η εργασί...