Κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων δικτύωσης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων δικτύωσης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Γερμάνη, Γαρουφαλλιά Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Το διαδίκτυο έχει πλέον εδραιωθεί στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Η ταχύτατη εξέλιξή του την τελευταία δεκαετία και η συχνή ενασχόληση εκατομμυρίων ανθρώπων με τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, έχουν αλλάξει τους τρόπους επικοινωνίας και έχουν οδηγήσει τις επιχειρήσεις στην αναζήτηση διαφορετικών μορφών μάρκετινγκ. Στον τομέα του τουρισμού, όπου η επικοινωνία θεωρείται σημαντικό συστατικό, τα κοινωνι...