Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων δικτύωσης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Γερμάνη, Γαρουφαλλιά
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το διαδίκτυο έχει πλέον εδραιωθεί στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Η ταχύτατη εξέλιξή του την τελευταία δεκαετία και η συχνή ενασχόληση εκατομμυρίων ανθρώπων με τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, έχουν αλλάξει τους τρόπους επικοινωνίας και έχουν οδηγήσει τις επιχειρήσεις στην αναζήτηση διαφορετικών μορφών μάρκετινγκ. Στον τομέα του τουρισμού, όπου η επικοινωνία θεωρείται σημαντικό συστατικό, τα κοινωνι...