Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Destination image: The case of Pelion» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Ζευγουλά, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνήσει το κατά πόσο η εικόνα που έχουν οι επισκέπτες για έναν προορισμό πριν από την επίσκεψη επηρεάζει άμεσα την εικόνα που σχηματίζουν επισκέπτες για έναν προορισμό κατά την επίσκεψη και το κατά πόσο επηρεάζει την αντιληπτή αξία, τη συνολική ικανοποίηση απο τις υπηρεσίες, την πρόθεση σύστασης του προορισμού σε άλλους και την πρόθεση να επισ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism Destination Marketing - Design and development of an action plan for the establishment of Heraklion Crete as a tourist destination [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
ΜΑΡΤΙΜΙΑΝΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το Ηράκλειο αποτελεί έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό για Έλληνες και αλλοδαπούς τουρίστες. Ταυτόχρονα, καθώς ο τουρισμός είναι ίσως ο πιο σημαντικός μοχλός της ελληνικής οικονομίας, η Κρήτη και δη το Ηράκλειο έχουν καίριο ρόλο σε αυτό. Σκοπός της έρευνας είναι να μελετήσει τους τρόπους και τις πρακτικές που θα βοηθήσουν το Ηράκλειο να παραμείνει πόλος έλξης τουριστών διαχρονικά και να γίνουν επ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of local government in the marketing of tourist destinations - Case study: Region of Crete [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-10-2018 [2018-10-06]
Πιλατάκης, Εμμανουήλ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η κρίσιμη επίδραση του τουριστικού τομέα στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών έχει αναγνωριστεί, πλέον, τόσο θεωρητικά, όσο και έμπρακτα, από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.), αλλά και τους λοιπούς φορείς άσκησης εθνικών ή υπερεθνικών πολιτικών. Οι Ο.Τ.Α., με τον θεσμικό τους ρόλο να έχει επεκταθεί στους τομείς της διαμόρφωσης, προβολής και προώθησης τουριστικών προορι...