Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μάρκα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Παράγοντες που επηρεάζουν την Πιστότητα των καταναλωτών στην κατηγορία των FMCG σε περιόδους κρίσης.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Factors affecting brand loyalty in the Fast Moving Consumer Goods Industry in times of economic downturn. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Κουρεμένου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Nowadays, consumers can choose the brand/ product of their preference among many alternatives. Besides all other challenges of competitive markets, marketers also face the challenge of keeping their customers loyal in order to succeed in having a sustainable business.
This study will try to draw attention to the importance of loyalty as a competitive advantage. Especially in the FMCG sector wh...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
How effective advertisement and proper branding can impact the success of retail business: The case of LOUX company. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2018 [2018-09-08]
PAPASTERGIOU, IOANNIS
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Advertising and branding are two of the most important tools for any kind of business. From very small to very large companies use advertising and branding strategies that will bring profit and growth. The main purpose of advertising is to attract prospective customers. The fundamental objectives of effective advertising are to ensure customers with highly available products. Branding is used by o...