Κριτήρια αναζήτησης: ΜΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-MARKETING MIX
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΜΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-MARKETING MIX Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: RESEARCH OF THE ROLE OF INTERNAL MARKETING IN THE SATISFACTION OF THE FINAL CUSTOMERS. THE CASE OF FINANCIAL INSTITUTIONS [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΦΗΜΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του εσωτερικού μάρκετινγκ στην ικανοποίηση των τελικών πελατών για την περίπτωση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. Η συλλογή των δεδομένων γίνεται μέσω δευτερογενούς έρευνας ώστε να είναι δυνατή η επισκόπηση τόσο της ελληνικής όσο και της διεθνούς βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας γύρω από το εξεταζόμενο θέμα. Το εσωτερικό μάρκετινγκ είναι...