Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΜΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-MARKETING MIX
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
RESEARCH OF THE ROLE OF INTERNAL MARKETING IN THE SATISFACTION OF THE FINAL CUSTOMERS. THE CASE OF FINANCIAL INSTITUTIONS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΦΗΜΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του εσωτερικού μάρκετινγκ
στην ικανοποίηση των τελικών πελατών για την περίπτωση των χρηματοπιστωτικών
ιδρυμάτων. Η συλλογή των δεδομένων γίνεται μέσω δευτερογενούς έρευνας ώστε να είναι
δυνατή η επισκόπηση τόσο της ελληνικής όσο και της διεθνούς βιβλιογραφίας και
αρθρογραφίας γύρω από το εξεταζόμενο θέμα.
Το εσωτερικό μάρκετινγκ είναι...