Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ/ MARKETING
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Alternative Tourism and Destination Marketing: The Case of Karditsa [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
ΘΕΟΧΑΡΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Με αφορμή την πανδημία της νόσου Covid-19 οι προορισμοί καλούνται να αναθεωρήσουν τις προτεραιότητές τους και να αναδιαμορφώσουν τις στρατηγικές τους έτσι ώστε αφενός να διασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους στο τρέχον απαιτητικό περιβάλλον και αφετέρου να επιδιώξουν την ανάπτυξή τους, επιτυγχάνοντας τόσο κοινωνικά όσο και οικονομικά οφέλη. Προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση, το μάρκετινγκ καταλαμβάνει έν...