Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
*socialmedia *visualcommunication *e-commerce
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research about the promotion of visual communication through famous social media platforms [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
ΔΕΛΛΑΤΟΛΑ, ΙΩΑΝΝΑ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Η μελέτη αυτή ερευνά την προώθηση περιεχομένου οπτικής επικοινωνίας μέσα από δημοφιλής πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά αναλύονται τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ιστορία και τα χαρακτηριστικά τους και εξετάζεται η χρήση τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στη συνέχεια εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά ενός χρήστη όταν εκτίθεται σε περιεχόμενο οπτικής επικοινωνίας. Τέλος εξε...