Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
digital marketing for hotel industry
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Το digital marketing ως εργαλείο για την βελτιστοποίηση του κέρδους και της φήμης του ξενοδοχείου
MSc
Ημερομηνία:
31-03-2021 [2021-03-31]
ΖΕΡΒΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε διαστάσεις που σχετίζονται με την κερδοφορία των ξενοδοχείων μονάδων (αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, εικόνα της επωνυμίας και αφοσίωση στην επωνυμία) και να αναδειχθεί η συμβολή αυτών των δραστηριοτήτων στην πρόθεση των πελατών να επικοινωνήσουν τις υπηρεσίες που έλαβαν χρησι...