Κριτήρια αναζήτησης: Tourist destinations, Marketing, Advertising, Social media, Film Induced Industry
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Tourist destinations, Marketing, Advertising, Social media, Film Induced Industry Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of marketing, mass media, and film induced industry in the gradual emergence, projection and choice of tourist destinations by the tourists. The importance of participation of local associations, civil society and public administration as tools in promoting Greek tourism industry worldwide [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-03-2016 [2016-03-12] Συγγραφέας: ΦΥΚΑ, ΙΩΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η μοναδικότητα του ελληνικού τοπίου, η απαράμιλλη ομορφιά της ελληνικής Γης, οι ιδανικές κλιματολογικές συνθήκες και η ασύγκριτη φιλοξενία που παρέχει σε όλους τους επισκέπτες της, έχουν αναδείξει την Ελλάδα σε έναν ιδανικό τουριστικό προορισμό. Η ελληνική τουριστική Βιομηχανία έχει δεχθεί πολλά και απανωτά χτυπήματα τα τελευταία χρόνια λόγω των οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών συνθηκών, που...