Κριτήρια αναζήτησης: Tourism Destination Branding
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Tourism Destination Branding Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Βασιλοπούλου, Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία σκοπό έχει να διερευνήσει τη σημασία της διασφάλισης ποιότητας και την αξία που προσδίδει στο brand της Ελλάδας. Μέσω της διασφάλισης ποιότητας βελτιώνονται τα τουριστικά προϊόντα, προστίθεται αξία στην ασφάλεια και την βιωσιμότητα της επιχείρησης, με σκοπό την προσέλκυση των τουριστών, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς. Αρχικά εφαρμόζεται η δευτερογενής έρευνα με την διεξαγωγή της ...