Κριτήρια αναζήτησης: Naxos
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Naxos Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The assessment of the Tourism Carrying Capacity on the island of Naxos [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Μαργαρίτη, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός Πόλεων και Κτιρίων (ΠΣΠ) Περίληψη (Abstract): Το αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η εκτίμηση της Φέρουσας Ικανότητας Τουριστικής Ανάπτυξης (Φ.Ι.Τ.Α.) στο νησί της Νάξου. Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο τουρισμός έχει αναχθεί σε έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους οικονομικούς τομείς, και αποτελεί μια πηγή αναζωογόνησης της οικονομίας. Εκτός όμως από τα οφέλη, ενέχει και κινδύνους. Η χωρίς σχεδιασμό τουριστική ανάπτυξη σε πολλέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural tourism in regions with mass tourism: the examples of Naxos and Santorini. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Γκιουλμπαξιώτη, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ακόμα και τουριστικοί προορισμοί που χαρακτηρίζονται από φαινόμενα μαζικού τουρισμού, αν και σε διαφορετικό μεταξύ τους βαθμό, δεν παύουν να διασώζουν σημαντικά μνημεία αρχαίας και βυζαντινής πολιτιστικής κληρονομιάς, ή να διατηρούν σε μεγάλο βαθμό ανέπαφες τις νεότερες παραδόσεις τους και τη φυσιογνωμία των τοπικών κοινωνιών. Είναι ένα ζήτημα ποια ακριβώς είναι η θέση του πολιτιστικού τουρισμού π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Destination image and its effects on marketing and tourism destination branding : Case study the island of Naxos [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Ζουμπουρλή, Όλγα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός γενικά, αλλά και η τουριστική ζήτηση ειδικότερα είναι παράγοντες που συμβάλουν στην ανάπτυξη κάθε τουριστικού προορισμού καθώς αποτελούν κίνητρο παραγωγής προϊόντων, υπηρεσιών, θέσεων εργασίας, αλλά και δημιουργίας αναπτυξιακών έργων. Μέσα σε ένα περιβάλλον παγκοσμιοποίησης, έντονου ανταγωνισμού, διάχυτης πληροφόρησης και οικονομικού προβληματισμού κάθε προορισμός και κυρίως εκεί...