Κριτήρια αναζήτησης: Moderating impact
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Moderating impact Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The moderating impact of social media use on consumer behavior [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-05-2019 [2019-05-12] Συγγραφέας: Δανούση, Σοφία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The importance of social media in business is growing at warp speed. With more and more people joining social media platforms, social media industry is bound to become even bigger in the coming years. Their increasing use has given the opportunity to companies and consumers to interact with each other on a real-time basis, to share information and ideas and provide feedback promptly. Due to their ...