Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Millennials, e-WOM, πρόθεση ταξιδιού, συμπεριφορά ταξιδιωτών, κίνητρο
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
How digital marketing affects and shapes it choice of a travel destination among millennials [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2023
ΦΩΤΕΙΝΗ ΒΙΟΛΑΚΗ-ΓΕΩΡΓΙΛΑΔΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να εξετάσει την επίδραση του e-WOM και των ταξιδιωτικών κινήτρων στην πρόθεση των millennials να επισκεφθούν έναν οποιοδήποτε προορισμό στην Ελλάδα Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε δείγμα 514 Ελλήνων που ανήκουν στη γενιά των Millennials. Τα δεδομένα αντλήθηκαν με διανομή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου αυτοαναφοράς.Τα αποτελέσματα τ...