Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Millenials
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of Work-Life Balance on employee job satisfaction and retention: A study on millennials employees in the private sector in Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-09-2022 [2022-09-10]
Pavlidou, Varvara
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Human resources are becoming increasingly important in modern organizations' efforts to improve their efficiency. Therefore, modern organizations implement practices to increase their employees’ job satisfaction and retention. Today, the millennial generation makes up the largest percentage of private sector workers. Millennials' work priorities include feeling happy with their work and having a h...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of social media on consumer behavior and travel choices of the Generation Y [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΚΑΣΣΙΝΑ, ΣΟΦΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τεχνολογική ανάπτυξη η οποία πραγματοποιήθηκε στα τέλη του εικοστού και στον εικοστό πρώτο αιώνα προσδιόρισε τις δυνατότητες επικοινωνίας. Η πρόσβαση στο Διαδίκτυο είχε ως αποτέλεσμα την ταχεία ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα κοινωνικά μέσα έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να εκφράζονται και ν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE DIGITAL COMMUNICATION STRATEGY OF MUSEUMS FOR MILLENIALS. COMPARATIVE STUDY OF DIGITAL COMMUNICATION POLICY OF THE NATIONAL MUSEUM OF AMERICAN HISTORY AND THE BENAKI MUSEUM [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Κυπραίου, Ευθυμία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία έχουν αποδείξει μέσα από την πολύχρονη ιστορία τους πως είναι οργανισμοί που έχουν την δυνατότητα να προσαρμόζονται στις εκάστοτε εξελίξεις. Το κοινό των μουσείων σήμερα παρουσιάζει μεγάλες διαφορές ως προς την ηλικία, την καταγωγή και τις πολιτιστικές εμπειρίες που έχει αποκομίσει. Έτσι υπάρχουν ποικίλες ομάδες κοινού που τα μουσεία επιθυμούν να προσελκύσουν. Οι νέοι φαίνεται να ανήκου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Social Media and Travel Planning – Generation Y [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
Ζούλη, Μαργαρίτα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν σημειώσει ραγδαία ανάπτυξη, αλλάζοντας ριζικά τον τρόπο που οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αναζητούν, βρίσκουν και χρησιμοποιούν πληροφορίες σχετικά με τουριστικούς προορισμούς καθώς και με τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες. Παράλληλα, τα μέσα αυτά τους προσφέρουν τη δυνατότητα να μοιραστούν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες, αξιολογώντας ταυτόχρονα τ...