Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Experiences | Εμπειρίες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“H Οικονομία των Εμπειριών: Το Οικονομικό Αντίκτυπο της υψηλότερης Ιεράρχησης των Στιγμών έναντι των Υλικών Αγαθών” [Ελληνική]
Ημερομηνία:
13-09-2025
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΚΟΥΤΑΚΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Consumers have undoubtedly faced challenging choices in prioritizing their spending over the past few years and especially during COVID-19 pandemic period. Despite this, the desire for meaningful experiences remains resilient. As headwinds from high inflation and high interest rates seem to gradually recede, consumers are likely to deploy their stronger purchasing power on discretionary spending. ...