Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Digital marketing, e-commerce, e-commerce management, Covid 19
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η επίδραση του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στη διοίκηση του ηλεκτρονικού εμπορίου [Ελληνική]
Ημερομηνία:
7-9-2024
ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): We live in an era when everything is changing rapidly. Every day, people are called upon to adapt and experience new situations. The Covid-19 pandemic has also actively contributed to this, increasing the need for digitalization and automation. The internet has played and continues to play a significant role in meeting these needs. One industry that has seen notable growth with internet assistance...