Κριτήρια αναζήτησης: Digital marketing, e-commerce, e-commerce management, Covid 19
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Digital marketing, e-commerce, e-commerce management, Covid 19 Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η επίδραση του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στη διοίκηση του ηλεκτρονικού εμπορίου [Ελληνική] Ημερομηνία: 7-9-2024 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): We live in an era when everything is changing rapidly. Every day, people are called upon to adapt and experience new situations. The Covid-19 pandemic has also actively contributed to this, increasing the need for digitalization and automation. The internet has played and continues to play a significant role in meeting these needs. One industry that has seen notable growth with internet assistance...