Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Digital Content Marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the influence of Digital Content Marketing and User Generated Content on tourist/consumer choices. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Πουλερές, Σταμάτιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Οι τεχνολογικές εξελίξεις, το Internet και οι εφαρμογές Web 2.0 έχουν οδηγήσει σε έναν ραγδαίο μετασχηματισμό των τρόπων προσφοράς αλλά και των τρόπων ζήτησης των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Στο επίπεδο των επικοινωνιακών πρακτικών που ακολουθούνται από τους ιθύνοντες ενός τουριστικού προορισμού ή μίας τουριστικής επιχείρησης για την προσέλκυση και πληροφόρηση των δυνητικών επισκεπτών, το...