Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Digital Communication Strategy
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Communication Strategy of Cultural Organizations and the Promotion of Underwater Cultural Heritage. The Case of Ephorate of Underwater Antiquities. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
15-05-2022 [2022-05-15]
Καρέλου, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τη διερεύνηση και την ποιοτική αναβάθμιση της επικοινωνιακής στρατηγικής των πολιτιστικών οργανισμών για την προώθηση, προβολή και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της υιοθέτησης και της αξιοποίησης καινοτόμων τεχνολογικών και ψηφιακών μέσων.
Στην εποχή της κοινωνίας των πληροφοριών και της γνώσης, το διαδίκτυο με τα ψηφιακά εργαλεία και τα μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The utilization of digital media by cultural organizations at the beginning of the coronavirus pandemic 2019 (COVID-19). The cases of the Onassis Stegi & the Metropolitan Museum of Art in New York [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-05-2021 [2021-05-08]
Στεφανίδου, Αντωνία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ Δ.Ε. ΕΩΣ 5/2023. Η παρούσα εργασία εξετάζει την έννοια της επικοινωνίας, αναλύοντας το αντικείμενο, τη διαδικασία και τους βασικούς της παράγοντες. Παρουσιάζονται συνοπτικά οι θεωρίες και τα μοντέλα, που έχουν διατυπωθεί αναφορικά με την πολιτιστική επικοινωνία, ενώ εξετάζονται τα χαρακτηριστικά και η οργάνωση του μηνύματος, ο κοινωνικός και επικοινωνιακός ρόλος των π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Communication Strategy of Academic Libraries in Greece. A comparative study of the academic libraries of the University of Thessaly, the University of Piraeus and the Aristotle University of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Λαχανά, Στέλλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και η αύξηση της πληροφορίας συνδυαστικά με τις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις των χρηστών έχουν σαν αποτέλεσμα την ανάγκη σχεδιασμού και υιοθέτησης ειδικών στρατηγικών ψηφιακής επικοινωνίας των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών, με σκοπό την βελτίωση της προβολής των παρεχόμενων υπηρεσιών τους και την αύξηση της ικανοποίησης των χρηστών τους.
Σκοπός της παρούσας εργασίας...