Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Destination Brand, Destination Personality, (Re) Visit Intention, Recommend Intention Kavala
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Συνδέοντας την Προσωπικότητα και τη Μάρκα ενός Πρoορισμού με την Πρόθεση Επίσκεψης των Τουριστών [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-05-2019 [2019-05-12]
Dermedesioti, Evdoxia
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The continuous rise of the competition between the destinations in tourism market, makes it necessary for DMO’s and Destination Marketers to turn to new and various ways of destination’s promotion. Destination Personality can be used as a useful marketing tool, for destination promoting strategic campaigns, because of its critical role in Destination Brand formation and its ability to offer disti...