Κριτήρια αναζήτησης: Customer loyalty, marketing management, fashion industry, luxury brands, consumer behaviour
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Customer loyalty, marketing management, fashion industry, luxury brands, consumer behaviour Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Παράγοντες που Επηρεάζουν την Καταναλωτική Πιστότητα: Μία Μελέτη στη Βιομηχανία Μόδας στην Ελλάδα [Ελληνική] Ημερομηνία: 13-9-2025 Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The aim of this dissertation is to identify and analyse the factors that influence consumer loyalty in the case of the fashion Industry in Greece. A sample of 103 randomly-chosen consumers participated in a survey with personally-administered questionnaires. Based on the findings of the research, satisfaction with a brand was found to be a prerequisite for consumers to become loyal to it. Consumer...