Κριτήρια αναζήτησης: Customer Relationship Management, Online Marketing, Customer satisfaction, Customer loyalty
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Customer Relationship Management, Online Marketing, Customer satisfaction, Customer loyalty Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: H σημασία της Διαχείρισης Πελατειακών σχέσεων στο Διαδίκτυο: Μία ερευνητική προσέγγιση [Αγγλική] Ημερομηνία: 06-09-2015 [2015-09-06] Συγγραφέας: ΠΑΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The use of the Internet as a relationship marketing tool has been given great attention from many companies in their pursuit of building relationships with online customers. This study investigated how an online company uses CRM to conduct the consumer behavior and acquires their satisfaction and loyalty and eventually how a long-term customer-supplier relationship develops through it. For ...