Κριτήρια αναζήτησης: Culture, tourism, tourism development, city branding, place branding, colossal statues
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Culture, tourism, tourism development, city branding, place branding, colossal statues Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of culture in tourism development. A comparative study of the utilization of colossal statues [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2024 Συγγραφέας: ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΟΚΙΑΝΤΩΝΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη σχέση μεταξύ δύο εννοιών του πολιτισμού και του τουρισμού. Μέσα από την ύπαρξη αυτής της σχέσης επιχειρείται να αποδοθεί ο ρόλος του πολιτισμού στην τουριστική ανάπτυξη. Λαμβάνοντας υπόψη πως τα κολοσσιαία αγάλματα συνιστούν μία μορφή πολιτισμού παρουσιάζονται όσα καταστράφηκαν, κάποια που ανακοινώθηκε πως προτίθενται να κατασκευαστούν ή ήδη κατασκευάζοντ...