Κριτήρια αναζήτησης: C#
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: C# Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 14-09-2024 Συγγραφέας: ΚΥΠΑΡΙΣΣΗΣ ΚΟΥΤΣΙΟΥΚΗΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων Ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος (EEG) από χρήστες βιντεοπαιχνιδιών για τη δημιουργία μιας Διεπαφής Εγκεφάλου-Υπολογιστή (Brain-Computer Interface - BCI). Ο στόχος της μελέτης είναι η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας λογισμικού που συλλέγει και επεξεργάζεται σήματα EEG, επιτρέποντας στους χρήστες να αλληλοεπιδρούν με ένα βιντεοπαιχν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Serious game development for daily activities of people with ADHD [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-2-2024 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΚΗ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Βιοπληροφορική και Νευροπληροφορική (ΒΝΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός παιχνιδιού σοβαρού σκοπού, σχεδιασμένου ειδικά για την καθημερινότητα ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ). Η ανάπτυξη του παιχνιδιού πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του Unity Game Engine, χρησιμοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού C#.Ο στόχος της εφαρμογής είναι να παρέχει διασκεδαστικές και εκπαιδευτικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: TravelPal: Tourist Tour Planning with Constraints [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-07-2021 [2021-07-20] Συγγραφέας: Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Συστήματα Κινητού και Διάχυτου Υπολογισμού (ΣΔΥ) Περίληψη (Abstract): Ένας τουρίστας στις μέρες μας κατακλύζεται από πληροφορίες για τουριστικά αξιοθέατα (POIs) κάτι που κάνει την δημιουργία των τουριστικών διαδρομών μια χρονοβόρα διαδικασία. Επιπρόσθετα δεν υπάρχει πάντα ο χρόνος που απαιτείται για να τα επισκεφτεί όλα τα POIs στον προορισμό που επιθυμεί να βρεθεί. Ως εκ τούτου αυτό το πρόβλημα μοντελοποιείται από το Πρόβλημα του Σχεδιασμού Τουριστικών Διαδρομών (T...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Design and Development of Application of Personalized User Recommendations for Tourist Accommodation [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Νικολόπουλος, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία χρόνια σε παγκόσμιο, αλλά κυρίως στον ελλαδικό, χώρο υπήρξε εντυπωσιακή και είναι ανερχόμενη. Συνάμα, η ευρεία χρήση του διαδικτύου, από φορητές συσκευές και μη, η αναζήτηση δεδομένων και η δυνατότητα εύρεσης και της πιο εξειδικευμένης λεπτομέρειας είναι καθημερινό φαινόμενο. Ο συνδυασμός και των δύο, μπορεί να αποδώσει μία γρηγορότερη ανάπτυξη τουρισμού. Σκο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development of smart controller / thermostat for air conditioning units [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΚΩΤΙΔΗΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται το εύρος δυνατοτήτων σε σχέση με το κόστος και τις επιλογές των προσφερόμενων λύσεων λογισμικού, υλισμικού και υπηρεσιών νέφους για την συνδυασμένη σύνθεση ηλεκτρονικής μονάδας και ανάπτυξης εφαρμογής για κινητή συσκευή ανεξαρτήτου λειτουργικού συστήματος με χρήση ενδιάμεσου φορέα παροχής υπηρεσιών νέφους με σκοπό τον έλεγχο κλιματιστικών μονάδων. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: SIMULATION AND EDUCATION [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-07-2018 [2018-07-21] Συγγραφέας: ΓΟΛΕΜΑΤΗ, ΟΥΡΑΝΙΑ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Πληροφορική (ΠΛΗ) Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα του τομέα της πληροφορικής, μας έχει δώσει πλέον την δυνατότητα να μπορούμε να προσομοιώνουμε το χειρισμό αντικειμένων και να δημιουργούμε εικονικές πραγματικότητες με τη χρήση υπολογιστικών συστημάτων. Η τέχνη της δημιουργίας ενός αντικειμένου συναντά την τεχνολογία, και αυτά ενώνονται ώστε να «ωφελήσουν» κάποιο άλλο επιστημονικό πεδίο. Μπορούμ...