Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Branding προορισμού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Promoting the regions of the country as tourist destinations through storytelling. The role that the National News Agency (Athens-Macedonian News Agency) can play [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Μίχα, Κωνσταντίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός θεωρείται συχνά στοιχείο-κλειδί για την ανάπτυξη περιοχών, οι οποίες αναζητούν την κατάλληλη στρατηγική επωνυμίας προκειμένου να αποκτήσουν μια ανταγωνιστική θέση, να ισχυροποιήσουν την ταυτότητά τους. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει αν το storytelling (αφήγηση ιστοριών), μέσα στις νέες τάσεις που διαμορφώνονται στον τουρισμό και το ταξίδι δύο χρόνια μετά το πρώτο λοκν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of local authorities in the promotion of special alternative forms of tourism and in destination branding. Case study: Municipality of Nea Propontida, Chalkidiki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Κούρταλη, Φανή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί ένα πολυσύνθετο, οικονομικό και κοινωνικό φαινόμενο, η ανάπτυξη του οποίου επηρεάζει το σύνολο σχεδόν της εθνικής, περιφερειακής και τοπικής οικονομίας κυρίως στους τόπους υποδοχής τουριστών. Όταν ο τουρισμός δεν αναπτύσσεται ισόρροπα και αρμονικά με τους άλλους τομείς οικονομικής δραστηριότητας, υπάρχουν συγκρούσεις συμφερόντων και προτεραιοτήτων και εμφανίζονται προβλήματα π...