Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Alte Oper Frankfurt
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The influence of digital marketing on cultural consumption. Case studies from Greece and Germany. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-5-2024
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διακρατική έρευνα, εξετάζει την ψηφιακή επικοινωνιακή στρατηγική τεσσάρων πολιτιστικών οργανισμών σε Ελλάδα και Γερμανία και επιχειρεί να αποτυπώσει την επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ συνολικά στην πολιτιστική κατανάλωση. Συγκεκριμένα, εξετάζονται δύο οργανισμοί παραστατικών τεχνών και δύο πινακοθήκες: η Εθνική Λυρική Σκηνή και η Εθνική Πινακοθήκη-Μουσείο Αλέξανδρου Σούτσου για την Ελλά...