Κριτήρια αναζήτησης: τουριστικό μαρκετινγκ, Ν. Αχαϊας
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: τουριστικό μαρκετινγκ, Ν. Αχαϊας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 05-2011 [2011-05] Συγγραφέας: ΘΕΟΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η Ελλάδα κατέχει την δέκατη τέταρτη θέση ανάμεσα στις χώρες υποδοχής τουριστών και ένα μεγάλο μέρος του εθνικού της εισοδήματος προέρχεται από τον τουρισμό. Όμως η Αχαΐα, παρά τα σημαντικά της πλεονεκτήματα, δεν έχει καταφέρει να δημιουργήσει ισχυρή εικόνα ως τουριστικός προορισμός και η τουριστική της κίνηση είναι υποτονική. Αυτό οφείλεται και στο γεγονός ότι μέχρι σήμερα κανένας φορέας δεν έχει...