Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τουριστικό μαρκετινγκ, Ν. Αχαϊας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
05-2011 [2011-05]
ΘΕΟΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η Ελλάδα κατέχει την δέκατη τέταρτη θέση ανάμεσα στις χώρες υποδοχής τουριστών και ένα μεγάλο μέρος του εθνικού της εισοδήματος προέρχεται από τον τουρισμό.
Όμως η Αχαΐα, παρά τα σημαντικά της πλεονεκτήματα, δεν έχει καταφέρει να δημιουργήσει ισχυρή εικόνα ως τουριστικός προορισμός και η τουριστική της κίνηση είναι υποτονική. Αυτό οφείλεται και στο γεγονός ότι μέχρι σήμερα κανένας φορέας δεν έχει...