Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τοπιογραφική ποικιλομορφία
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
and differentiations of the Greek cultural nation branding in the current policy of economic crisis (2010 – 2016). [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΠΑΠΠΑ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα της δημιουργίας ενός νέου brand name για την Ελλάδα λαμβάνοντας υπ΄ όψη τις συνθήκες της δημοσιονομικής κρίσης, το παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον και τον ανταγωνισμό με χώρες κυρίως του Νότου. Η έρευνα ήταν ποιοτικής μεθοδολογίας και μέσα συλλογής δεδομένων την ημιδομημένη συνέντευξη βάθους πέντε συμμετεχόντων/ουσων που επιλέγηκαν με σκόπιμη διαδικασία βολικού ...