Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
τεχνικές εξόρυξης δεδομένων
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Αξιολόγηση και αποτίμηση τεχνικών και στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ στις ΜΜΕ (Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις) [Ελληνική]
Ημερομηνία:
10-10-2023
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Nowadays, defining targeted marketing strategies and marketing programs is a critical activity for the sustainability of small and medium enterprises (SMEs).A typical Hellenic SME has endured a challenging economic environment for many years, starting from the debt crisis in 2009, following the COVID-19 pandemic in early 2020 and currently the Russo-Ukrainian War. These consecutive crises shrunk t...