Κριτήρια αναζήτησης: μουσειακό μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μουσειακό μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: ΣΤΡΟΥΜΠΑΚΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΑ-ΚΑΛΛΙΟΠΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία παρουσιάζει μια περιπτωσιολογική μελέτη με θέμα τα Σπήλαια Αλεπότρυπας και Βλυχάδας του Διρού Λακωνίας, καθώς και μια πρόταση ευαισθητοποίησης του κοινού για τη φυσική κληρονομιά, μέρος της οποίας αποτελούν σαφώς τα σπήλαια, η οποία απαρτίζει την πολιτιστική κληρονομιά της εκάστοτε κοινωνίας. Η μελέτη θεμελιώνεται στις σύγχρονες στρατηγικές επικοινωνίας του πολιτιστικού μάρκε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Μuseum marketing and the contribution of technology in the provision of goods and services for national galleries [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τους τρόπους με τους οποίους η νέα τεχνολογία και το μουσειακό μάρκετινγκ - κυρίως των ψηφιακών του εργαλείων - συμβάλουν στην προσφορά και διάθεση των αγαθών και υπηρεσιών των μουσείων και ειδικότερα των εθνικών πινακοθηκών, μέσα από μια παράθεση των στοιχείων της Εθνικής Πινακοθήκης – Μουσείο Αλ. Σούτσου και της Εθνικής Πινακοθήκης του ...