Κριτήρια αναζήτησης: μουσείο, μάρκετινγκ, ικανοποίηση επισκεπτών, Αρχαία Ολυμπία
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μουσείο, μάρκετινγκ, ικανοποίηση επισκεπτών, Αρχαία Ολυμπία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Museum's Strategic marketing and management:The case of the Archaeological Museum in Ancient Olympia. [Αγγλική] Ημερομηνία: 07-09-2019 [2019-09-07] Συγγραφέας: ΚΑΛΕΠΑΝΑΓΟΥ, ΔΙΟΝΥΣΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The aim of this research is to critically examine museum strategic marketing taking into account the role of museums today. As a case study, the Archaeological Museum in Ancient Olympia will be used. The objectives of this study are the following: a) to examine the role of museums today; b) to examine the role of marketing in museums in achieving their goals; c) to examine the marketing strategy o...