Κριτήρια αναζήτησης: μείγμα μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μείγμα μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing in the optic stores in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Τσολάκη, Χριστιάνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The current dissertation delves into the use of marketing by opticians and optometrists in Greece. It aims at reaching conclusions regarding the marketing mix application in the optic stores of the country. Specifically, the opticians’ attitude was studied towards products, brands, pricing policies, possible payment allowances to customers, store’s location, advertising and communication. Furtherm...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Marketing plan proposal regarding Skopelos tourism [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΔΕΣΥΠΡΗΣ, ΑΝΤΩΝΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η Σκόπελος, ως αντικείμενο μελέτης, αποτελεί έναν προορισμό ο οποίος προβλήθηκε διεθνώς μέσω της ταινίας "Mamma Mia" το 2008. Η επίδραση της ταινίας ήταν ιδιαίτερα θετική για την τουριστική κίνηση στο νησί και αποτέλεσε αφορμή για ένα νέο όραμα προβολής και αξιοποίησης των πόρων του νησιού. Ωστόσο, οι εγγενείς αδυναμίες και τα χρόνια προβλήματα του τουρισμού της Σκοπέλου, σε συνδυασμό με την σταθ...