Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μουσεία, Ελλάδα, επικοινωνιακή στρατηγική.
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of social media in cultural communication. Research study of greek museums. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2024
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία αποτελούν πολιτιστικούς οργανισμούς που έχουν αναγνωριστεί ως σημαντικά στοιχεία της οικονομίας και του τουρισμού. Για τον λόγο αυτό, έχει προωθηθεί στη σύγχρονη εποχή και η δική τους εναρμόνιση με τα δεδομένα που υπάρχουν, ώστε να αυξάνεται η επισκεψιμότητα τους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία και έχουν αναγνωριστεί ως ο σύγχρονος τρόπος ενημέρωσης και επικοινωνίας αποτελούν μι...