Κριτήρια αναζήτησης: μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μουσεία, Ελλάδα, επικοινωνιακή στρατηγική.
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μουσεία, Ελλάδα, επικοινωνιακή στρατηγική. Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of social media in cultural communication. Research study of greek museums. [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2024 Συγγραφέας: ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία αποτελούν πολιτιστικούς οργανισμούς που έχουν αναγνωριστεί ως σημαντικά στοιχεία της οικονομίας και του τουρισμού. Για τον λόγο αυτό, έχει προωθηθεί στη σύγχρονη εποχή και η δική τους εναρμόνιση με τα δεδομένα που υπάρχουν, ώστε να αυξάνεται η επισκεψιμότητα τους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία και έχουν αναγνωριστεί ως ο σύγχρονος τρόπος ενημέρωσης και επικοινωνίας αποτελούν μι...