Κριτήρια αναζήτησης: μέσα επικοινωνίας
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μέσα επικοινωνίας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Western Mythology of Palestine: Stereotypical Representations in Western Media and Cinema and their Deconstruction in the Films of Elia Suleiman [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Χατζή, Ειρήνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η εξής διπλωματική εργασία αποτελεί μια μελέτη των μεθόδων συγκρότησης των στερεοτύπων στη σύγχρονη κοινωνία, καθώς και των λειτουργιών τους. Η έρευνα εστιάζει σε στερεοτυπικές εικόνες και αφηγήσεις που αφορούν εθνικότητες και, μέσω της προώθησης ρατσιστικών εικόνων και Λόγων, δύναται να οδηγήσουν τόσο σε μεροληπτικές συμπεριφορές ή/και προκαταλήψεις, όσο και στην υιοθέτηση συντηρητικών πολιτικών ...
Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΜΠΟΝΑΡΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή των αδιάλειπτων μεταβολών όπου τα μουσεία έχουν να αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις αλλά με νέες ευκαιρίες, έχουν την ανάγκη επαναπροσδιορισμού της σχέσης τους με το κοινό τους και τον σχεδιασμό μιας επικοινωνιακής στρατηγικής προσέγγισής του. Παράλληλα η εισχώρηση της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλους τους τομείς της ζωής μας, έχει επηρεάσει και τις μεθόδους επικοινωνίας των πολιτιστ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The communication policy of cultural organisations: The Museum of typography in Chania and the potential of its networking with the Association of European Museums of Typography [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Ασημακοπούλου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια και με αυξητικό ρυθμό, στους κόλπους των σύγχρονων μουσείων, η επικοινωνιακή στρατηγική ανάγεται σε ισχυρό εργαλείο στα χέρια των διαχειριστών τους. Με γνώμονα την παραπάνω παραδοχή, η παρούσα μελέτη πραγματεύεται την έννοια της στρατηγικής της επικοινωνίας, καθώς και το ρόλο που αυτή διαδραματίζει ως προς την επίτευξη της βιωσιμότητας και ανάπτυξης ενός οργανισμού στο πολιτισμ...