Κριτήρια αναζήτησης: αντιληπτή εικόνα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: αντιληπτή εικόνα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: DETERMINING PERCEIVED DESTINATION IMAGE IN CRISIS PERIODS: THE CASE OF KOS [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΛΙΟΥΔΑΚΗ, ΑΡΓΥΡΩ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η εικόνα προορισμού είναι ένας παράγοντας- κλειδί για την προσέλκυση τουριστών και οικονομικού οφέλους σε προορισμούς. Δεδομένης της σημασίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της σχέσης μεταξύ της εικόνας προορισμού με την τουριστική ικανοποίηση, η μελέτη αποσκοπεί στην αξιολόγηση των γνωστικών, συναισθηματικών και βουλητικών συστατικών της εικόνας όπως την αντιλαμβάνονται οι χρήστες του TripAdv...