Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
αλγόριθμος
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Application of modern computational and artificial intelligence algorithms for travel planning on hiking paths [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
Πρέμτου, Κυριακή
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αναφορά στα γενικά χαρακτηριστικά της πεζοπορίας σχετικά με τον σχεδιασμό, τη χαρτογράφηση, τη σήμανση, το σύστημα αξιολόγησης, κάποιες οδηγίες προφύλαξης πεζοπόρου αλλά και πιθανά ιατρικά προβλήματα. Επίσης, θα γίνει συσχέτιση της έννοιας της πεζοπορίας σε διάφορους τομείς όπως Εκπαίδευση, Μάρκετινγκ, Οικονομία, Περιβάλλον, Πολιτισμός, Τεχνολογία, Τουρισμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Programming Algorithms in IBM's Quantum Computer [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-07-2021 [2021-07-17]
ΠΛΟΥΣΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Πληροφορική (ΠΛΗ)
Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η παρουσίαση της αρχής λειτουργίας και υλοποίησης ενός προγραμματιστικού αλγορίθμου σε κβαντικό υπολογιστή της IBM. Αρχικά θα πρέπει να αναφερθεί ότι η ενασχόληση με το παρών αντικείμενο, δηλαδή τον προγραμματισμό αλγορίθμων σε κβαντικό υπολογιστή, προήλθε από την παρατήρηση ότι πλέον ένα υπολογιστικό σύστημα, όσο σύγχρονο και να είναι, περιορίζετα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A decision support responsive web tool for the automatic optimization of marketing campaigns' mix of promotion channels based on operational research linear programming algorithms [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
Κούτρας, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): One of the major responsibilities of the marketing department of a retail company is the decision upon the optimal mix in terms of channel, budget and quantity of advertisements for the promotion of a specific product.
This dissertation examines how the marketing department can optimize this mix based on operational research algorithms and then describes how this is solved by the implementation ...