Κριτήρια αναζήτησης: έρευνα Μάρκετινγκ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: έρευνα Μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Marketing Plan about the Development of Gastronomic Tourism in Messinia [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Ξυνός, Μανώλης Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του γαστρονομικού τουρισμού στο Νομό Μεσσηνίας, στην Πελοπόννησο. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία αυτή θα προσεγγίσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νομού που τον κάνουν να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους, δίνοντας έμφαση στο ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα. Επιπλέον, θα αναλύσει τους τρόπους που οι τελευταίοι προωθούν το γαστρονομικό τουρισμό,...