Κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακό μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ξενοδοχειακός κλάδος, Νομός Έβρου
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακό μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ξενοδοχειακός κλάδος, Νομός Έβρου Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The effect of social media marketing in consumer behavior.Case study in customers of hotel units in the Prefecture of Evros [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2024 Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η εξέλιξη της τεχνολογίας στην ψηφιακή εποχή έχει μεταμορφώσει τον τρόπο με τονοποίο οι καταναλωτές αναζητούν, αγοράζουν και αξιολογούν προϊόντα και υπηρεσίεςλόγω του δυναμισμού της ψηφιακής τεχνολογίας και της ευρείας χρήσης της σταψηφιακά μέσα. Το ψηφιακό μάρκετινγκ θεωρείται ένας από τους βασικούς παράγοντεςγια τη βιομηχανία φιλοξενίας, επειδή συμβάλλει στη μετάδοση πληροφοριών για ταπροϊόντα,...