Κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή Επικοινωνιακή Πολιτική
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή Επικοινωνιακή Πολιτική Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication Policy and Promotion of Cultural Festivals using New Technologies [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2024 Συγγραφέας: ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΩ ΦΙΛΙΠΠΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Μέσω της παρούσας εργασίας παρουσιάζεται η ανάγκη ύπαρξης επικοινωνιακής πολιτικής για την προβολή, προώθηση και ανάδειξη των Φεστιβάλ και των δράσεων τους. Παρουσιάζονται όλα τα διαθέσιμα μέσα και εργαλεία που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία και αναλύεται  η συμβολή τους στην προσέλκυση και ευαισθητοποίηση του κοινού. Θα εξεταστούν τo Φεστιβάλ Κινουμένων Σχεδίων Animasyros και το Παιδικό Φεσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The new Acropolis museum and its impact to the social web: The use of new technologies in terms of the promotion and enhancement of several social assets inside the social field. [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2022 [2022-05-15] Συγγραφέας: Περίσος, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το νέο μουσείο της Ακρόπολης, μέσα από την χρήση των νέων τεχνολογιών, καταφέρνει να διευρύνει τους δίαυλους επικοινωνίας του και να εκμηδενίσει τις αποστάσεις με το κοινωνικό περίγυρο στον οποίο και απευθύνεται. Προσφέρει την δυνατότητα με το άγγιγμα ενός κουμπιού, στον κάθε επισκέπτη να περιηγηθεί διαδικτυακά και να ανακαλύψει τον πολιτισμικό του πλούτο μέσα από διάφορες ψηφιακές εφαρμογές κοιν...