Κριτήρια αναζήτησης: Τουριστικό Marketing
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Τουριστικό Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: COVID 19 - Global Tourism in Crisis. Impact on the tourism industry, measures to tackle the consequences and marketing strategies to recovery [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2021 [2021-05-15] Συγγραφέας: Βαρδάκη, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η πανδημία του Κορωναϊού αποτελεί σήμερα το κυριότερο πρόβλημα της τουριστικής βιομηχανίας παγκοσμίως. Ο τουριστικός κλάδος επλήγη περισσότερο από κάθε άλλο οικονομικό τομέα κατά το έτος 2020. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO), επεσήμανε πτώση, περίπου 70%, των διεθνών τουριστικών αφίξεων το πρώτο οκτάμηνο του 2020, η οποία αντιστοιχεί σε απώλεια 730 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τον τουρισ...
Ημερομηνία: 2004 Συγγραφέας: Μπογαζιώτου, Σουλτάνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η Ελλάδα λόγω της παντελούς έλλειψης μακροχρόνιου σχεδιασμού στήριξε την τουριστική της ανάπτυξη σε ένα μοντέλο τουρισμού με κύριο χαρακτηριστικό το μαζικό, οργανωμένο, παραθεριστικό πλαίσιο οργάνωσης. Μια σειρά δομικών αδυναμιών του τουριστικού προϊόντος κατέδειξαν τον παθητικό ρόλο του δημόσιου τομέα σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο, απόρροια της έλλειψης των απαραίτητων τεχνικών και χ...
Ημερομηνία: 2004 [2004] Συγγραφέας: Χαρακοπούλου Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)