Κριτήρια αναζήτησης: Τεχνητή Νοημοσύνη (TN), Βιομηχανία Τουρισμού και Φιλοξενίας, Εμπειρία Πελατών
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Τεχνητή Νοημοσύνη (TN), Βιομηχανία Τουρισμού και Φιλοξενίας, Εμπειρία Πελατών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: How Artificial Intelligence can help companies to improve the Customer Experience offered to their end users/customers in tourism industry [Αγγλική] Ημερομηνία: 7-9-2024 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΑΡΑΜΙΑΔΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Αυτή η μελέτη διερευνά τον αντίκτυπο της Τεχνητής Νοημοσύνης (TN) στη βελτίωση της εμπειριών των χρηστών/ πελατών στον τομέα του τουρισμού, με ιδιαίτερη έμφαση στα chatbot. Χρησιμοποιώντας αναλύσεις συσχέτισης και παλινδρόμησης, διερευνήσαμε τους παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση των Ελλήνων χρηστών να χρησιμοποιήσουν chatbots στον τουρισμό. Στα αποτελέσματά φαίνονται να υπάρχουν σημαντικές συ...