Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Banking Marketing: the role of place marketing in the effective distribution of banking products [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2024
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΤΑΣΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη ασχολείται με τον ρόλο των κατά τόπους τραπεζικών καταστημάτων στην αποτελεσματική διάθεση τραπεζικών προϊόντων με ιδιαίτερη αναφορά στην περίπτωση της Eurobank.
Μελετά τον ρόλο των τοπικών καταστημάτων των τραπεζών στην αποτελεσματική διάθεση τραπεζικών προϊόντων και από την πλευρά των πελατών αλλά και από την πλευρά των τοπικών καταστημάτων της Eurobank.
Χωρίζεται σε δύο μέρη ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE INTERNATIONAL PRACTICE OF MARKETING BANKING AND THA APPLICATION IN GREECE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-09-2017 [2017-09-16]
ΜΠΟΜΠΑ, ΕΙΡΗΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Μέσα από την εργασία έχουμε ως στόχο να διαπιστώσουμε την εφαρμογή που έχει στην Ελλάδα η διεθνή πρακτική του Τραπεζικού Μάρκετινγκ. Να διαπιστώσουμε δηλαδή, πως λειτουργούν οι ελληνικές τράπεζες βάσει των διεθνών προδιαγραφών και φυσικά πως θα πρέπει να λειτουργούν εάν θέλουν να συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται μέσα σε ένα διεθνές οικονομικό περιβάλλον που εξελίσσεται και αλλάζει συνεχώς.Στο πρώτ...