Κριτήρια αναζήτησης: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ / TOURIST (EVENT) MANAGEMENT
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ / TOURIST (EVENT) MANAGEMENT Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE CONTRIBUTION OF EVENT TOURISM AS FOR THE PROMOTION OF A TOURISM DESTINATION. THE ISLAND OF CORFU AS A CASE-STUDY [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία διαπραγματεύεται το αντικείμενο των events και πιο συγκεκριμένα της σχέσης τους με την τουριστική προώθηση ενός προορισμού, με μελέτη περίπτωσης το ώριμο τουριστικά ελληνικό νησί της Κέρκυρας. Ειδικά για μία χώρα με τον πολιτιστικό πλούτο της Ελλάδας, θα έπρεπε το ζήτημα των events να είχε αναδειχθεί και τοποθετηθεί σε επίπεδο μάρκετινγκ όπως σε ανταγωνιστικές τουρισ...